30380
Książka
W koszyku
(Marketing)
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
Status dostępności:
Wypożyczalnia AHNS
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 339.138 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia AHNS
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CZ 339.138 [lok. czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Badania marketingowe
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 595-[605].
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej