30469
Książka
W koszyku
To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań. Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie. Mogą również wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług.
Status dostępności:
Czytelnia AHNS
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CZ 658.818 [lok. czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Regał : Logistyka
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 215-222. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla pracowników naukowych, przedsiębiorców, studentów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej